tisdag, april 21, 2009

Dårar..........

Jag vet inte vad jag ska säga .........men nu sitter vi vid varsin dator, jag i köket och Arnold i allrummet...... fattar ni....... inte jag. Arnold har försökt fixa sin kontaktlista i mobilen via datorn men lyckas radera allt hela tiden, vad nu det kan bero på, jag letar recept på thaimat, skriver blogg och spelar hjärter. TV:n står på så det är nått ljud som hörs ändå. Alla djuren kommer med jämna mellanrum och vill ha mat, Fiffin med en leksak i munnen och vill leka. Nää........ det här går inte, eller????? Joho, ibland kan vi vara lite tokig, men det bjuder vi på!!!!

Ha det bra å sov gott.

Tjillevippen!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. jo det blev ju de tillslut, skönt att ha det gjort nu :) jo de hade vart behändigare, fast jag har ju en bärbar :) men den och jag kommer inte så bra överens nuförtiden så den har åkt på några omgångar..haha

    SvaraRadera