tisdag, februari 10, 2009

Ännu en dag har passerat revy....

Imorse var det -20 grader, katterna vägrade gå ut å lilla Fiffin skakade som ett asplöv. Glasögonen frös nästan fast på näsan så dom stoppade jag i fickan på vägen till jobbet.
Alla hjärtans kort har vi gjort med barnen på jobbet idag, flickorna sa jippi å klippte å klistrade med ett leende på läpparna. Men grabbarna.............. löjligt , fjantigt,dom skulle inte skriva puss o kram på nått kort inte, nää det fick räcka med "till mamma från olle"

Tisdag är ju våran träningsdag. Iväg till simhallen, intog trampmaskinen i 30 min, sen löpbandet 30 min. å avslutade med vibratorn, sen hängde tungan kan jag säga. Min kompanjon lyfte skrot å kommer nog att bli nästa Arnold Schwarzenegger om han fortsätter i samma takt.

Vilgot å Tilde kom en stund medan resten av familjen tog några åk i Skönviksbacken.
Åsså var det soffan......Idag var det bygglov i rutan, rätt bra faktiskt. Gillar inredning jag men
äkta hälften tycker att jag bara får griller i huvet av att titta på sånt.

Nu har busungarna åkt hem å Kent har jag nattat för kvällen. Nu är det bara lite stök å bök kvar sen ska även jag natta. Vi hörs imorn.

Tack å Hej leverpastej!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. tack, vad snäll du är :)
    Ojdå..20 minus, och jag som tyckte de var svinkallt med 12 minus här hemma :P

    SvaraRadera