lördag, februari 14, 2009

Snygga naglar.....

Imorse var jag hos Anette och repade mina naglar. Hon är värsta proffset på det här förstår ni. Ingen gör så fina naglar som hon.
Jag är väl lite knäpp kanske men kan inte tänka mig att vara utan längd på naglarna. Går nån av har jag handen i fickan tills den är lagad. Nu för tiden är alla naglar mina egna , alltså inga tippar längre. Trodde aldrig att jag skulle kunna ha så, men Anette tjatade på mig å tillslut gav jag med mig och jag ångrar det inte, fast jag kan inte ha lika långa som förrut, lite synd tycker jag för det är skitsnyggt med långa naglar.

Efter lite lyx fick fläsket sig en duvning. 1 timme på löpbantet å sen "skaken" i 10 min. Nu är det duschen som gäller sen ska jag till Jessi för hon vill låna kärran. Ha en fortsatt härlig allahjärtansdag. Kram på er alla.


1 kommentar:

  1. tänk om man kunde ha såna där naglar :D
    Jo de är ju ungefär så att beckfilmen skulle ha räckt för mej med!

    SvaraRadera