onsdag, februari 18, 2009

Utmaningen...


Jaha Eva. Jag blev ju utmanad av dig att ta fram den sjätte bilden i det sjätte albumet å skriva och berätta om den. Här kommer den: Det är Kent´s 50 års fest den 17 februari 2007- Han ville bara ha en liten fest sa han för det kommer nog inga andra än släkten, trodde han ja. Det började med att barnen kom hem och vi sjöng för honom och grattade med en GPS, sen fick han , utan någon vetskap iförväg , åka och bowla med dom innan festen började. Det var bra för då fick jag ordna lite oxå. Sen rasade folket in så nån liten fest fick han inte, utan en stor jätterolig fest med nära och kära som varade långt in på natten. Här har några fått nått att dricka i glasen. Det är snart min tur men det kan ni glömma, då är jag inte hemma. Nu väntar jag på din bild klokkismamman.
"Tack å hej leverpastej"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar