onsdag, februari 18, 2009

Irriterande.....

Man har ställt in sig på att blogga lite, fixa utmaningen som jag fick m m............. Åsså funkar inte internet........ då e näven i datorn nära.......så ringer jag telia. Den första som svarar säger: vi måste mäta å se vad styrkan är så lägg på så ringer jag detta nr om en stund........Jovisst, satt å väntade i 45 min..... ingen ringde. Hon var totalt out..... Ringde upp igen, en annan sa så här: Vad har du för operativsystem? vista. Dator? HP. Kontakta hp å be dom hjälpa dig ta bort IPV6 , då ska det funka. Jaha tänkte jag, ringer J-O å frågar. Tur va väl det, IPV6 har inget med det å göra utan det är telia som är överbelastad å inte erkänner svagheten. Om jag nu ringer en 3:e person kommer jag att få ett ännu en till förklaring. Jag ska nog ringa och föreslå dom att gå en längre kurs så dom vet vad dom sysslar med. Surt sa räven.

Tjaba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar